5 Maj, Internationella kebabdagen

Heeeej!
 
Idag är det ett tema som handlar om mat och denna gånger är det den traditionella skräpmaten kebab som står som vinnare :P Jag (Sofia) är inte särskilt förtjust i kebab, tycker det bara smakar onyttigt och konstigt...nej usch, hoppar gärna det när jag kan. Dels på grund av att jag inte tycker om kebab men också på grund av tidsbrist nu om dagarna så blev det tyvärr ingen kebab inhandlad eller äten idag :/
 
Men jag kan ju berätta att jag brukar jobba extra på en restaturang och bageri på helgerna och där har vi mycket kebab, både till pommes, sallad och på pizza. Så jag kan i alla fall säga att jag under de två senaste dagarna har luktat och sett kebab i mängder, så jag tror det får räcka som kompensation för dagens temamiss i matväg :P
 
Hahha, hoppas ni överlever?! Här nere får ni i alla fall en bild på kebab, mums mums .... enligt vissa ;) Men enligt mig så ser det inte särskilt aptitligt eller lockande ut, hihi :P

Vad tycker ni om kebab, ätit något idag?

Kommentera här: