2 Maj, Harry Potter Dagen och Byxfria dagen!

VARNAR FÖR KÄNSLIGT INNEHÅLL!!!!!


Jaha, nu är det fredag och helg... Härligt! Men idag är det inte bara fredag utan Harry potter vi ska fira! Och vi ska fira han, utan byxor!
Läskigt eller hur ?

När det kommer till Harry Potter så har jag inte läst en enda bok, dock var de jätte populära då när man växte upp! Jag har förstående att de kan vara bra och så men jag har näst intill aldrig läst en bok ;) (Bara Zlatans självbiografi) har inte heller sett alla filmer i filmserien , jag vet att det är hemskt och dåligt av mig men jag tänkte att jag skulle börja se ifrån den filmen jag inte har sett och det är Fenixorden (Femte filmen!). Jag tycker annars att filmerna är väldigt bra, och underhållande. Och även om de rankas som en barn/ungdomsfilm så anser jag att den inte är så mycket till barn då alla filmer i denna serie är väldigt mörka! Men men, de barn blir väl gamla nog men de får nöja sig med Lego Harry Potter spelen sålänge ;)

 

Och såklart så får vi inte glömma den andra delen av denna dag som ska firas! Därför började jag kolla på Harry Potter utan byxor!

" VARNING FÖR VITA BEN!"   " VARNING FÖR VITA BEN!"    " VARNING FÖR VITA BEN!"



Hoppas ni vågar er tillbaka till bloggen efter denna syn! ;) TREVLIG HELG!

Kommentera här: