12 Maj, Massagens dag

Hallo alla läsare!
 
Dagens tema har varit massage, skönt tycker de flesta och ont tycker en del. Enligt mig (Sofia) är massage otroligt skönt om personen som utför det vet hur man gör samt att det görs när kroppen verkligen behöver det. Min underbara pojkvän Fredrik är jättebra på att massera, så om ni vill boka en massör är det bara att slå en pling till honom :P På grund av att jag har så himla mycket att göra med mina studier har jag tyvärr inte idag kunnat njuta av en härlig massage, Fredrik erbjöd sig vänligt....fick dock tacka nej för att göra skolarbete :/ Så nu sitter jag här precis innan läggdags och skriver till er om hur härligt och skönt det är att få massage utan själv har fått någon, känns lite sorligt faktiskt, haha :D
 
Lite information kring hur massagens dag uppmärksammas:
Den 12 maj arrangeras Massagens Dag, vilket innebär beröring i olika former utförda av professionella terapeuter utan kostnad runt om i hela Norden. I helgen tjuvstartar många kliniker och slår upp dörrarna för allehanda prova-på behandlingar.I butiker, gallerior och tågstationer runt om i hela landet - ja, faktiskt i hela Norden kan du träffa på en terapeut den 12 maj som erbjuder dig en prova-på behandling.
 
Har ni fått eller gett någon massage idag?
 

Kommentera här: