19 Mars, Supporterns Dag

Heja Heja!!

Då blir det min tur (Fredrik) återigen att skriva ett inlägg då detta ämne passar mig förmodligen lite bättre än Sofia :)

Idag är det supporterns dag, och jag har valt att berätta lite om vad jag är för supporter.

När det gäller sport och lag så är det fotboll som är närmast hjärtat. När det kommer till lag så är det Malmö FF och FC Barcelona som är de lag som jag har på högra respektive vänstra delen av mitt hjärta.
När det gäller angående varför jag hejar på dessa lag så har jag bara svaret på det angående Barcelona.
Jag började heja på dom på grund av att jag åt på en pizzeria ganska mycket när jag var mindre där ägaren var spanjor och ett helhjärtat Barcelona fan och de visade varenda match. Så det blev så automatiskt :) Sedan blev jag ett fan på grund av fotbollsspelaren Ronaldinho som var så grymt underbar att se på! När han spelade fotboll då, alltså ;)




 
                           







Vad har ni för lag som ni är supporter till ? 
 
 
 

Kommentarer:

1 Marilyn Efraimsson:

skriven

Håller på HIF och Färjestad så klart

Kommentera här: