18 februari, Fotens dag

Hej hopp!
Idag är det dags att titta lite närmare på våra fötter, hahha, avgör själva om det är intressant eller inte :P Vi kan i alla fall säga att vi är mycket glada över att ha två fungerande fötter. 
 
Jag (Sofia) kan säga att mina fötter är inte de enklaste att köpa skor till.....de är smala och höga, är precis som att på mina fötter finns en bergstopp och den måste bestigas av skorna för att de överhuvudtaget ska passa. Är inte heller så kul att de är smala, måste verkligen ha skor som sitter åt annars glappar de hela tiden och det blir skoskav, aj aj aj :( Sen säger jag inte heller att jag ha världens fulaste fötter men de är inte särskilt behändiga men ni kan vara lugna jag hittar mig ett och annat par skor :D Låt mig få presentera mina fötter, tadaa:


Och här var då mina (Fredrik) fötter... Kanske inte världens vackraste fötter. Men sedan är fötter inte särskilt vacker eller snygg kroppsdel för den delen heller, så jag är glad att de gömmer sig under strumpor och skor :)! Sen får fötterna sig en känga när man då spelar fotboll som jag gör. Folk trampar mer på mina fötter än gräset så ;) Men jag kan gå på dom och det är ju ändå huvudsaken till att vi har fötter :)!


 

Kommentera här: