14 Maj, Gamla Vänners dag

Nu är det så att jag glömde skicka ut det här inlägget igår, la det i utkorgen men inte längre... Fy på mig!

Men Hej på er !
Detta är dagen vi ska minnas våra "Gamla vänner" eller vänner vi har haft vääääldigt länge!

Då kan jag ju lätt säga att den vän jag känt och är den vän jag har varit vän med längst (man kan säga bästa vän fortfarande va? ;P) det är Victor!

Vi började i samma klass i "Förskolan" och gick i samma klass upp till och med 6:an. Efter det bytte han skola och han fick nya vänner och jag fick nya vänner så det var en period där som de var ett "uppehåll" kan man säga (av någon anledning , vet faktsikt inte direkt varför!) Men började snacka och sånt igen några månader efter! konstigt men ändå ;) Vi 2 har alltid varit "nördar" tillsammans om vi säger så och spelade mycket world of warcraft när vi var mindre och spelade det i några år ;) Väldigt kul period i livet och har varit en viktig vän för mig !
Det finns så mycket man kan ta upp , så jag kan fortsätta skriva hela dagen och hela natten! Men det får räcka för er idag ;)
Så tack Victor!

Kommentarer:

1 Marilyn Efraimsson:

skriven

Ja victor är verkligen en god vän. Jag själv har en vän som jag har känt i 54 år det är härligt att ha sånna vänner

Kommentera här: