20 Mars, Internationella glädjedagen

Hej alla läsare!
 
Jag (Sofia) är såååå glad att vara tillbaka och skriva här på bloggen, vilket passar väldigt bra då det trots allt är internationella glädjedagen idag :D
 
"På internationella glädjedagen bör vi tänka till lite extra på vad lycka innebär, eftersom det är ett "grundläggande mål för mänskligheten", som det står i resolutionen."

Lycka för mig är så himla mycket, bland annat:
Familjen
Släkten
Pojkvännen
Hunden
Vännerna
Skolan 
Jobbet
Huset
Maten
Drickan
Sverige
Livet
 
Det är så oerhört mycket att det inte går att rada upp allting, fast kort sagt kan allt sammanfattas till ett enda ord: KÄRLEK. Jag känner kärlek till det mesta i mitt liv, det finns inte mycket att klaga eller oroa sig över så jag är extremt lycklig ;)
 
På bilden nedan är det jag från år 2010 som visar hur jätteglad jag är för det allra mesta. Just vid detta tillfället följde min mamma med mig till Alingsås för att se och träffa min största idol, Magnus Carlsson, att få dela detta med världens bästa mamma och skapa ett minne för livet var otroligt glädjande :)
 
Sen har det naturligtvis varit tusentals andra gånger som jag varit minst lika glad, som exempelvis när jag fick en lillasyster, när jag tog studenten och när väldens bästa pappa godkände samt gjorde så jag kunde köpa mitt allt; Boone ;) 
 
TACK TACK TACK till alla som gör att jag mår så bra och är så lycklig stora delar av min vardag :D
 
Vad är glädje för er läsare, berätta gärna om en speciell händelse i ert liv!?
 
 
 

Kommentarer:

1 Marilyn Efraimsson:

skriven

är så glad att jag snart ska få åka ner till skåne och träffa mina barn + Sofia och att jag kanske får träffa Boone

Svar: Absolut ska du få träffa Boone, han ser framemot att träffa dig :)
operationtresexfem.blogg.se

Kommentera här: