1 Januari, Internationella pizzadagen

Hej hopp alla läsare!
 
Årets första temadag är internationella pizzadagen och med detta har vi naturligtvis ätit pizza. Eftersom vi dock inte firade nyår på samma ställe, befinner vi oss i Blekinge respektive Skåne. Vilket medför att vi fått utföra dagens uppdrag enskilt. 
 
Jag (Sofia) har valt att äta min pizza i ensamhet eftersom resten av familjen inte var särskilt sugna på att äta "snabbpizza" :P I ärlighetens namn blev jag inte särskilt mätt då pizzan dels var väldigt liten, lite väl plastig och hård.... Men vad gör man inte för att hålla sitt nyårslöfte, går ju inte att bryta det redan första dagen! 
 
 
 
Vad har ni hittat på under dagen, ätit någon god pizza? :D
 

Och då är det min del (Fredrik) som jag skriver nu på denna berömda bakisdag. Och vad sitter inte bäst när man är lite sådär halv illamående om en liten pizza? 

 
Själv körde jag idag på en Tropicana utan jordnötter, dvs med ananas,banan och curry. Riktigt gott om du frågar mig, lite mindre gott om ni frågar Sofia! Skönt att ha denna för sig själv då ju ;) Och de har ju även sagt att banan är väldigt bra när man är bakis ? :) 

GoGo Pizza!


 
 
 

Kommentarer:

1 Big brother:

skriven

Ahhh missat denna fantastiska dag. Borde vara många många människors favoritdag. Keep up the good spirit.

2 Johan:

skriven

Hmmm... Fredriks pizza såg MYCKET godare ut än Sofias... ;-)

Kommentera här: